2016/08/18

20160818_Indonesia_Lombok_Mount Rinjani林賈尼火山_Day2

2016年08月18日
Indonesia 印度尼西亞, Lombok 龍目島, Mount Rinjani 林賈尼火山, Day2

Day2 :- Mount Rinjani 山腳(1150m) => BaseCamp (~2700m)
GPS track:- >>Here<<


早上七點鐘起床,七點半食早餐,然後往登山登記處,到登山入口。早上八點半開始由1150米爬升,三點半到~2700米的BaseCamp,比原定時間早半小時。吃過晚飯後睡覺,凌晨一點起床攻頂。

早上醒來,第一件事就是到外感受一下溫度,也一睹Mount Rinjani的盧山真面目,睇落唔太高,但當有雲飄過來時,才發現雲只到半山@@。大伙兒把行山的裝備著上,都要著15分鐘架,也把水袋填滿。吃早餐時,有不少選擇,有飯有Omlette,只有我選擇了飯,始終能量高D吧。早餐一到,他們都後悔了,份量太少,我們就加煮多一個飯大家分。這時我還不知道,原來我地這個四人登山小組多左一個泰國人,我以為他是只是坐我們的車而已,原來是trekking package provider把他加入左我地組。他第一次行山,身穿牛仔褲,手拿單反,我已經心感不妙。拎左登山證之後 (其實跟本冇check過登山證,登山證又冇名冇日期,真係純粹想收你登山費,美其名清潔費?不過一陣就發現..垃圾不少呢..),就到坐車到登山口出發。火山地勢早期平援,但暗斜多。火山下有很多農作物,有辣椒、香蕉、粟米,還看到蒲公英。沿途有多個shelter讓人休息。最興奮的是看到已凝固的熔岩流,真係第一次見,不過都係影張相走人。





















D雲到半山咋..@@





回望這座山,正當想講好高時,發現D雲高過佢= =..我就吞番句說話了..






右圖,要過竹橋,小心咁過,唔算好結實的







熔岩流



小休


發現,原來這是嘉鏵山..@@
kawasan其實係馬來文,解region



小休










來到pos 2,竟然是大休,我心諗,行平路咁濟,竟然係要大休,唔係咁輕鬆呀嘛?若是,我好失望架喎= =.....跟住我發現原來每一個特定的站,挑夫都會開爐住飯/面比你食。第一餐是在pos 2,有熱菜湯送白飯,之後又試過有炒飯、意大利粉、炒印撈,又有炸香蕉及香蕉pancake、炸薯條、水果,都是由五個挑夫煮的。每次都一定有蝦餅、青瓜、蕃茄、和非常乾的雞肉。印尼是回教國家,不食豬肉。不過都好過我上次行神山,只係得一個蘋果、一個三文治同一枝水做午餐,跟本就係靠食energy bar上的= =。每次一到大站,就看到很多垃圾。仲有,挑夫整個旅程都不停問我們coffee or tea,他們習慣茶會加糖的。

來到這裡,泰國人已經體力不支,坐在亭內陰涼處休息,飯菜來到都冇乜胃口食。大概在pos 4的時候,我們四人已經拋離了他,領隊都很surprised我地行得咁快,他說unbelievable,一般亞洲人都走得好慢,你們卻很不錯。領隊因責任問題想要等他,但根據上一次經驗,我們不想因他拖延了登山時間,我們就先走。我們看到他在上山時跌倒了一次。我心都有點唔舒服,又明白領隊左右為難,但諗到我唔想比他拖累到我登山的機會,他的加入又沒有經過我們同意,這是trekking provider的安排,就你們自己處理番。

上山路很滑,浮沙碎石路,宜有行山杖、綁腿。綁腿是非常重要!!!不過挑夫都是不穿鞋或穿拖鞋,但走得比你快,仲要每一個挑夫都食煙。山上火山灰非常大,宜有口罩。鼻孔都變黑了,牙齒之間都感受到火山灰。中午時分很大霧。



















睇下D火山灰幾誇張..@@
















其實都幾重下..@@

三點半到BaseCamp,挑夫幫我們紮營,有地毯及睡袋,立時乜都唔諗,入去休息,上山上得好累呢。挑夫睡的帳篷比我們的簡單,而且通風,他們真的很耐寒呢。訓左陣之後,一打開個營,看到霧氣散開,非常美。過多陣,仲水平看到月光在雲層上,超級靚,但唔知點解咁細個。吃過晚飯後,就訓覺了,準備凌晨一點起身攻頂。始終訓得唔太好,又凍,不過因為累,都係訓得著的,十一點我就醒左。一出去外面,抬頭就是月光了,可以曬月光,又看到好多星星,天蠍座、夏季大三角,逼使我冒寒影相。








廁所就係去到邊,就邊度地下掘個洞,四面圍布。




天蝎座

夏季大三角


望哂成個天,淨係認得出呢個天蝎,就影多幾張LA ^^

>> Day 2 完 <<